به قول فروغ آن روزها رفتند.... اما برمی گردن اگه برنگشتن یعنی روزهای بهتری خواهد آمد اینو قول می دم ....
آن روزها رفتند....
اما برمی گردن اگه برنگشتن یعنی روزهای بهتری خواهد آمد
اینو قول می دم ....